Telefon: +36 70 637 3992 | 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. info@horvatservice.hu

Takarítói középvezetői állás

A Horvát Service Kft. nagy múltú, épülettisztítási folyamatokban kiemelkedő csapatába keresünk budapesti bevásárlóközpontba 1 fő középvezetőt a jelenlegi 2 fő csoportvezető mellé, illetve budapesti területeink felügyeletére 1 fő középvezető munkatársat 

Területi vezető – Budapest, a Horvát Service Kft. segítségével!

Cégünk 1996 tavaszán alakult. Családi vállalkozásként indultunk, kitartó munkánk, fejlődésünk és az éppen aktuális trendek figyelembevételével sikerült olyan szintre emelni innovatív takarítási szolgáltatásainkat, hogy az évek során megrendelőink egymás után ajánlottak minket cégekhez.

Egész Magyarország területén végzünk takarítási munkálatokat.

Jelenleg több helyszínen is tudunk állást biztosítani, de a folyamatosan változó munkalehetőségek miatt kérd visszahívásunkat, hogy egy személyes konzultáció során az éppen aktuális álláslehetőségeket tudjuk neked megmutatni.

Ahogyan a munkavégzés helye is, úgy a bérezés is változik.

A műszaktól és a ledolgozott órák számától is függ a megkeresett összeg!

Mit kínál a Horvát Service Kft.?

  • Kihívást jelentő feladatok
  • Folyamatos szakmai képzés
  • Rugalmas munkaidő beosztás
  • Versenyképes juttatás
  • Fizetett szabadság
  • Stabil vállalati háttér és piaci pozíció
  • Jó csapat

Kérd visszahívásunkat és személyesen elmondjuk neked a budapesti állásainkkal kapcsolatosan a részleteket!

Csak azokat a jelentkezőket tudjuk komolyan venni, akik a visszahívást követően irodánkban a részleteket meghallgatva jelentkeznek állásainkra!

8 órás, változó műszak, a területi sajátosságok figyelembevételével

FELADATOK:

  • A bevásárlóközpont műszaki üzemeltetési és tisztítási feladatainak a megismerése
  • A munkatársak napi, heti feladatainak a szervezése szerződés alapján
  • A munkatársak koordinálása és ellenőrzése a felmerülő problémák kezelése, operatív irányítása, folyamatos követése, számonkérése
  • A munkatársak beosztásának kialakítása, a zavartalan üzemeltetés biztosítása
  • A munkatársak szabadidő-munkaidő nyilvántartásának tervezése, vezetése
  • Dolgozók napi operatív feladatainak a megszervezése
  • Az egyéni védőeszközök/védőfelszerelések kiadása, nyilvántartása
  • A jelenléti ívek rendszeres ellenőrzése
  • A bevásárlóközpontban dolgozó karbantartók munkájával együttműködni, folyamatos kapcsolattartás a vezetőkkel, a szerződött feladatok elvégzésének ellenőrzése,
  • Gazdaságos üzemeltetés biztosítása
  • A munkához kapcsolódó gépek-eszközök nyilvántartásának kezelése, használatuk oktatása
  • A munkához kapcsolódó vegyi áru ismerete, ezek nyilvántartásának/biztonsági adatlapjainak vezetése
  • Riportok és nyilvántartások készítése a felettes vezetőnek
  • Kapcsolattartás a bérlőkkel, partnerekkel, jó kapcsolat kialakítása és támogatása
  • Kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal

ITT küldheted el Messengeren keresztül telefonszámodat, hogy visszahívhassuk!
Kattints ide és betölt a Facebook messenger!
fb messenger

Hétfőtől – csütörtökig 8-16 óráig
Pénteken 8-14 óráig elérhetőek vagyunk az alábbi telefonszámon:

+36706373992

R

Hétvégén túlóra lehetőség külön elszámolás szerint!

Mi pontosan tudjuk, hogy partnereinknek olyan képzett higiénia szakemberekre van szükségük, akik már nem “csak” takarítók, hanem képesek valóban minőségi munkát végezni a legmodernebb eszközök segítségével! Ha rugalmas, a Te elvárásaidnak is megfelelő munkát keresel, csatlakozz hozzánk!

R

Mit vár el a Horvát Service Kft.?

  • Kiváló kommunikációs készség
  • Döntésképesség, határozottság
  • Jó motivációs készség
  • Szervező készség
  • Áruházi tisztítástechnológiában szerzett tapasztalat előny
  • Önállóság, ügyfélközpontúság
R

Mit kínál a Horvát Service Kft.?

  • Kihívást jelentő feladatok
  • Folyamatos szakmai képzés
  • Rugalmas munkaidő beosztás
  • Versenyképes juttatás
  • Fizetett szabadság
  • Stabil vállalati háttér és piaci pozíció
  • Jó csapat

+36 70 637 3992

Vegye fel velünk a kapcsolatot, érdeklődjön!